torsdag den 16. juni 2016

Livreddere reder dagen

Nu hvor der er sommer, så kommer rigtig mange af os nok til at tage på stranden eller til poolen for at nyde solen (eller slippe lidt for dens varme!). Men vi skal huske at passe på os selv derude, og følge baderådene. Jeg har ikke set TV i noget tid, så jeg har ikke bemærket om de allerede er begyndt med reklamerne, der advarer og opfordrer til sikkerhed, men det skulle ikke undrer mig hvis de var begyndt! Jeg kom til at tænke på det da jeg fandt en artikel på BT der viser en årvågen livredder spotte og redde en 3-årig op af et bølge-bassin i et badeland. Det var imponerende! Ikke nok med at jeg er skuffet over, at barnets forældre ikke var i nærheden - folk omkring barnet har slet ikke reageret! Nu ved jeg ikke hvor længe barnet har været i vandet, når videoen er i gang, men hun er altså ikke mutters alene og et druknende barn burde være til at spotte hvis man kigger den vej. I hvert fald hvis de hele tiden og stille falder med hovedet under vand. Men godt at liveredderen var der!
livredder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar